Turundusalane nõustamine

Eesmärk: pakkuda ettevõtetele võimalust oma äritegevust edendada ja muuta efektiivsemaks läbi eesmärgistatud ja mõtestatud turundustegevuse.

Sihtgrupp: väikesed ja keskmised ettevõtted, kes erinevatel põhjustel ei oma professionaalset turundustöötajat või soovivad ühekordset professionaalset abi mingi turundusalase probleemi lahendamiseks.

Teenused:
Turundusauditi läbiviimine

  • Ettevõtte eesmärkide ja turundusstrateegiate/ -tegevuste kaardistamine;
  • olemasoleva turundustegevuse analüüs;
  • eelduste selgitamine, mis peavad olema turunduse poolt loodud, et ettevõtte eesmärgid saaksid täidetud.

Turundusstrateegia loomine ja juurutamine

  • Kriitiliste võtmetegurite määratlemine;
  • Eesmärgisüsteemi loomine
  • Turundusstrateegia vormistamine;
  • Turundusstrateegia “müümine” organisatsiooni

Turundustaktika loomine ja elluviimine

  • Pikaajalise strateegiat toetava tegevuskava loomine;
  • Konkreetsete turundustegevuste projektidena või “turundusjuhi teenusena” elluviimine

Turundustegevuste välja töötamine ja läbiviimine

  • Konkreetsete turundusaktsioonide, -kampaaniate ja –kommunikatsiooni eesmärgistuse ja põhimõtete loomine koos eelarvega või etteantud eelarve piires;
  • Nimetatud tegevuste elluviimise organiseerimine – suhtlemine agentuuridega ja muude allhankijatega.

“Turundusjuhi teenus”

  • Pikaajaline koostöö, mille raames võib ettevõte kogu oma turundusalase tegevuse “sisse osta”. Säästab ettevõtte kulusid, kuna ei pea palgal hoidma turundusjuhti või –spetsialisti.
  • Turundusjuhi pädevusse kuulub:
  • turundusstrateegiate kui taktikate loomine ja haldamine
  • turunduseelarve juhtimine

Turunduseelarve juhtimine

  • Optimaalse eelarve arvutamine
  • Eelarve jagamine perioodi ja tegevuste lõikes

Lojaalsusprogrammide loomine

  • Programmi vajaduse selgitamine
  • Optimaalseima skeemi välja töötamine
  • Lojaalsusprogrammi juurutamine organisatsioonis

Turunduskampaaniate ja -kommunikatsiooni organiseerimine

  • Kampaania eesmärgi selgitamine
  • Kampaania põhimõtete välja töötamine
  • Suhtlemine reklaami agentuuriga
  • Kampaania juhtimine
  • Kampaania edukuse mõõtmise süsteemi juurutamine

Müügistrateegiate loomine ja juurutamine

  • Müügikanalite valik
  • Müügitehnikate valik
  • Müügikanalite eesmärgistamine
  • Müügikanalite motivatsioonisüsteemi välja töötamine

Branding

  • Vajaduste analüüs
  • Brandi positsioneerimine
  • Brandistrateegia loomine
  • Brandi loomine
  • Brandi lansseerimine

Kliendisuhete juhtimise strateegia loomine ja juurutamine

  • Kliendisuhete kaardistamine, eesmärgi selgitamine
  • CRM strateegia loomine
  • Tegevuste kavandamine
  • IT vajaduste selgitamine
  • IT partneri valik
  • juurutamine

Turundusalased lühikursused ettevõtte juhtkonnale ja müügitöötajatele

Tasustamistingimused:
Hinnad kokkuleppel. Hind lepitakse kokku teenuse osutamise lepingu sõlmimisel või tellimuse esitamisel.